מכבסה בשירות עצמי

היום אחת הבעיות הגדולות ביותר של הדור הצעיר היא לאו דווקא השכירות, אלא ההוצאות הכרוכות במעבר דירה. הוצאות רבות מתווספות למעבר הדירה, החל מקניית מוצרי ניקיון ופנאי ועד למוצרי חשמל כמו מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה וכן הלאה. רבים בוחרים לכבס אצל ההורים, יש לנו פתרון אחר עבורכם. מכונות כביסה היום מתחילות רק ממחיר של כ-1,200 ש"ח אבל אתם ממש לא חייבים לקנות אחת.

 

מהי מכבסה שירות עצמי?

במקום "לזרוק" את הכסף שלכם על מכונת כביסה, אבקת כביסה וג'ל תוכלו להגיע אל מכבסה בשירות עצמי ולקבל את השירות המלא אליו אתם נדרשים. מכבסה בשירות עצמי גורמת לכם לחסוך אלפי שקלים במעבר דירה והובלה. כמו כן, הדירות היום במרכז הארץ צפופות גם ככה ויש צורך בהתקנה של מערכת הכביסה ולכן, הבחירה הנכונה היא לקבל שירות במקום חיצוני. מכבסה בשירות עצמי פועלת לאורך כל שעות היום והלילה, אתם יכולים להגיע מתי שנוח לכם וכל הפעולה מתבצעת לבד.

 

מה לגבי ורסטיליות?

מה קורה כאשר אתם צריכים מכונת כביסה ייעודית לבגדים עדינים, מצעים וכד'? אין לכם ממה לדאוג, במכבסות בשירות עצמי תוכלו לקבל פתרון לכל בעיה שיש לכם. מכבסה בשירות עצמי מציעה לכם סוגים שונים של מכונות כביסה ייעודיות לבגדים שלכם. במכבסה תוכלו לקבל מידע מלא לגבי הפעלת המכונה ולמה היא מתאימה ובכך לשמור על הבגדים מפני נזקים בלתי הפיכים.

 

במתחמים אלו תמצאו גם מייבשי כביסה אם תרצו לקבל את השירות המלא במקום אחד. כל מה שנותר לכם הוא לחפש מכבסה בשירות עצמי הסמוכה למקום בו אתם גרים. אין צורך להגיע עם דבר נוסף מלבד לבגדים מלוכלכים וסל כביסה בו תוכלו להניח את הבגדים הנקיים. אתם לא צריכים לדאוג לגבי הפעלת המכונה, תקלות שיש במכונה וכל הוצאה כספית אחרת מלבד לשירות עליו אתם משלמים בכרטיס אשראי או במזומן.

 

עלויות

המחיר אותו תשלמו עבור השירות משתנה בהתאם למספר רב של פרמטרים. המחיר משתנה בהתאם לכמות מכונות הכביסה, בהתאם לציוד הנלווה ועוד. בדרך כלל עלות כביסה חד פעמית נע בין מספר שקלים בודדים לכמה עשרות בודדים. המחיר משתנה בהתאם למקום כמו כן.

 

בכל מקרה בו אתם זקוקים לעזרה, מעוניינים לשאול שאלה, טענה או כל דבר אחר תוכלו לפנות למכבסה הכוללת שירות אישי. מכבסות אלו מעניקות שירותים מגוונים, החל מייעוץ בבחירת החומרים הנכונים לכביסה ועד לשירות כביסה ייעודי לבדים מיוחדים. יש מגוון רחב של יתרונות במכסה בשירות עצמי, בעיקר החיסכון בזמן ונסיעות להורים. בסופו של דבר כאשר אנחנו מסתכלים לטווח הארוך אנחנו יכולים לראות את ההוצאות השוטפות של מכונות כביסה ביתיות ומגלים עד כמה משתלם לנו לבחור במכסה בשירות עצמי ללא שום דאגה.

מאור קדוש
מאור קדוש

השירות שלנו מתאים למגוון רחב של סביבות, מבתים פרטיים ועד למבנים מסחריים ומשרדים. הוא מושלם לכל מי שמחפש פתרון איכותי, מהיר ונוח לתחזוקת הרצפה.

צרו איתנו קשר
אודותינו

השיש ורצפות שיש הן היפות והיוקרתיות ביותר, ויש לטפל בהן בהתאם על מנת לתת להם מראה סופי מושלם! קיימות כמה וכמה דרכים לטיפול בשיש ואנחנו מתמחים בכולן!
אנחנו החברה המובילה בארץ לביצוע פוליש וליטוש! עם מעל ל15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!