כל היתרונות של החלקת בטון לגינה

יש לא מעט יתרונות בבחירת בטון מוחלק ומלוטש למבנה שבעלותכם. כיום, החלקה ופוליש לבטון נפוץ מאוד בפרויקטים תעשייתיים וגם במבנים פרטיים. בשל המראה האסתטי והנקי אותו בטון מוחלק מעניק למבנה, רבים בוחרים בו בתור אופציה מועדפת לחיזוק המבנה ועיצובו.

ניתן כיום לבצע פוליש, החלקת בטון או מיקרוטופינג למגוון מבנים – בתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, חללים עסקיים, אולמות ייצור, מחסנים לוגיסטיים ועוד.

 

חוזק ויופי בהרכב אחד

היתרונות העיקריים של ריצוף בטון מוחלק לגינה או לבית, כזה שעובר ליטוש והברקה, באים לידי ביטוי במגוון דרכים. תכונות כמו נראות, אורך החיים הרב, העמידות והסיבולת לעומסים ופגמים וכמובן תחזוקה וטיפול מינימליים הופכות אותו לאופציה מושלמת לכל מבנה. להלן במאמר זה נבחן כמה מן היתרונות שהמבנה שלכם יזכה במידה ותשקלו לבצע החלקת בטון – לבית, למרצפות הגינה ולחללים תעשייתיים וציבוריים.

אם יש תכונה שעושה את הבטון המלוטש למועדף על רבים, זה כמובן התחזוקה הנמוכה – בעוד שרצפות מחומרים אחרים דורשות ניקוי יסודי אחת לכמה זמן, הרי שרצפת בטון מלוטש קלה מאוד לשטיפה, טאטוא וניקוי!

 

השקעה מאוד משתלמת לטווח הקצר והארוך!

יש אנשים שחוששים להשקיע הרבה כסף על החלקת בטון, פוליש או מיקרוטופינג בשל המחיר הגבוה, אך טעות גדולה בידם. מדובר כאן בהשקעה מאוד משתלמת לטווח הקצר והארוך. ריצוף בטון שעובר החלקה אמנם יכול לעלות לכם סכום רב אך התפוקה מאוד גדולה למשך שנים – תחשבו על הטיפול והתחזוקה שתצטרכו להשקיע על רצפות אחרות, על האפשרות שתצטרכו להחליף או לתקן מרצפות שאינן בטון בגלל פגמי הזמן והבלאי. בבטון שעבר החלקה ופוליש אין את הבעיות הללו! כך שבמצטבר, בטון מוחלק לגינה, לבית או לחלל עבודה הינו משתלם וכדאי מכל בחינה.

 

ריצוף מעולה ששומר על חום תת רצפתי

בטון מלוטש הינה אחת האפשרויות המעולות שיכולות להפיק את המיטב מחימום רצפה. כיוון שלבטון שעבר תהליך ליטוש והחלקה יש מסה תרמית גבוהה במיוחד, הוא מסייע לאחסון והפצה של חום בכלל הבית. אם אתם חוששים מהקרירות לכאורה של מראה הבטון הרגיל, כדאי שתתחילו לחשוב אחרת, כיוון שבטון מלוטש הינו אידאלי לימי החורף הקרים!

 

גימור מגוון לבחירתכם

תשכחו את כל מה שידעתם על בטון, כי בעזרת שיטות ייחודיות ניתן לעצב גימור בבטון מלוטש, שפשוט אנשים ישכחו שמדובר בבטון! בזכות היכולת לעצב ולבצע גימור לבחירתכם, ניתן להביא את משטח הבטון לרמת הברקה אלגנטית, אטרקטיבית ויוקרתית. המראה המלוטש והמסוגנן יהפוך את הבית או הגינה שלכם, יהפוך את הנכס שלכם לאחוזה יוקרתית ומפוארת! כבר בשלב תהליך היצירה, היציקה וההתקנה של הבטון עם מלאכת הליטוש תוכלו לבחור ברמת גימור ועיצובים אסתטיים שונים.

 

החלופה האולטימטיבית ובטוחה ביותר לריצוף סטנדרטי

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בהקשר של בטון מוחלק זה שהוא למעשה רצפה עם פוטנציאל החלקה ונפילה גדול ומסוכן. למרות הנראות, העיצוב והשם שלו, לבטון מלוטש יש רמת חיכוך שהופכת אותו למושלם למניעת החלקה! לא לחינם תעשיינים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים בוחרים לבצע בטון מוחלק למגוון רחב של מבנים בהם משנעים מכולות ופריטים כבדים, תוך הורדה למינימום של פוטנציאל ההחלקה.

מאור קדוש
מאור קדוש

השירות שלנו מתאים למגוון רחב של סביבות, מבתים פרטיים ועד למבנים מסחריים ומשרדים. הוא מושלם לכל מי שמחפש פתרון איכותי, מהיר ונוח לתחזוקת הרצפה.

צרו איתנו קשר
אודותינו

השיש ורצפות שיש הן היפות והיוקרתיות ביותר, ויש לטפל בהן בהתאם על מנת לתת להם מראה סופי מושלם! קיימות כמה וכמה דרכים לטיפול בשיש ואנחנו מתמחים בכולן!
אנחנו החברה המובילה בארץ לביצוע פוליש וליטוש! עם מעל ל15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!