החשיבות המרבית של ניקוי שטחים מקצועי

ניקוי שטיחים

זוהי משימה שרבית מאיתנו נוטים להזניח, מעבר לחשיבות האסטטית הראויה לשבח, ישנם גם סיבות חשובות לא פחות מבחינה בריאותית. השטיח במהלך ימיו הרבים צובר כמות לכלוך חיידקים ואבק עצומה, זה עלול לגרום לבעיות נשימה או ריחות לא נעימים בבית. אם אתם, אחד מבני משפחתכם או האורחים שלכם אלרגנים לאבק וחיידקים, זה עלול להשפיע ולהזיק במידה רבה. אז מומלץ לדעת, החשיבות של ניקוי שטיחים מקצועי הינה בהחלט במראה האסטטי, אך החלק הבריאותי שהיא מספק לא פחות חשוב לציון.

 

חיטוי וניקוי אבק לשטיחים – איך עושים?

ניקוי שטיחים זו אינו משימה חדשה, למעשה היא הייתה נפוצה יותר בעבר, אך לא בשימוש ושירות מבעלי מקצוע עם המכשור החדיש. בעבר היינו נוהגים לבצע ניקוי שטיחים לבד בבית ובעזרת חובט שטיחים סטנדרטי, אתם עשויים להיזכר באחד ההורים שלכם תולים את השטיח הכבד במרפסת או על אדן החלון וחובטים בו בעוצמה, כמויות האבק שיוצא ממנו בהחלט לכלכו את הבית תוך מספר שניות. שיטה נוספת הייתה להפוך את השטיח למספר ימים ולדרוך עליו, כל אלו שיטות שבהחלט היו נהוגות ומומלצות בקרב הציבור הרחב. אך כיום שיטות אלו כבר לא שימושיות מכיוון שבעזרתם לא ניתן לבצע ניקוי עמוק ושטיפה לשטיח, כיום ישנם בעלי מלאכה שמספקים שירות ניקוי שטיחים מקצועי, בין אם מדובר בניקוי שטיחים במפעל או בעזרת ציוד מקצועי וניקוי בבית הלקוח. להזמנת חברה לניקוי שטיחים מקצועית ישנם יתרונות משמעותיים לניקוי על פני ניקוי לבד בבית, משום שרק בעזרת בעל מלאכה מיומן ניתן לבצע חיטוי וניקוי עמוק לשטיח שברשותכם. בעזרת חומרי ניקוי ייעודיים, שמפו שטיחים ומכונות תעשייתיות ניתן לבצע ניקוי עמוק ומקצועי לשטיחים בעבודת יד או מכונה,  מנקה שטיחים מיומן מתאים את חומרי הניקוי בהתאם לסוג סיב השטיח שברשותכם. כאשר תזמינו ניקוי שטיחים מצמר מומלץ לבצע זאת בעזרת מכונות עוצמתיות וחומרים אשר עברו בקרת איכות על סיבים טבעיים.

 

ניקוי שטיחים בבית הלקוח או ניקוי שטיחים במפעל?

ישנם שיטות רבות לביצוע ניקוי שטיחים מקצועי, במאמר זה אנו נמנה את היתרונות והחסרונות של אלו. מעבר לפער המחירים שככל הנראה קיים, מדובר בשירות שנוה לחלוטין, המספק ניקוי ברמה אחרת לגמרי, הישארו איתנו.

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

שיטה נפוצה וידועה בקרב הציבור הינו הזמנת שירות ניקוי שטיחים בבית הלקוח, שיטות ניקוי בבית הלקוח הינם שיטות מקצועיות המשמשות לניקוי שטיחים וספות, למעשה המכונות לניקוי פריטים אלו זהות לחלוטין מלבד המברשות. אם יש ברשותכם שטיח שזקוק לריענון קל בהחלט ניקוי שטיחים בבית הלקוח עשוי לספק אתכם, אך אם תרצו לבצע שטיפת שטיחים בשיטה עמוקה ויסודית אתם מוזמנים להמשיך במאמר ניקוי שטיחים במפעל – זהו שירות שבוודאי יותר יתאים עבורכם.

ניקוי שטיחים במפעל

ניקוי שטיחים במפעל מקצועי המצויד במכשור תעשייתי גדול זהו השיטה הבטוחה והמומלצת ביותר לניקוי שטיחים, מפעל מקצועי מצויד במספר רב של מכונות קרצוף ושטיפה של השטיחים, כך שציוד זה מסוגל להתמודד עם השטיחים המוכתמים ביותר. אם אתם סובלים מאלרגיה לאבק ואתם מעוניינים לבצע ניקוי אמיתי לשטיח – אל תתפשרו והזמינו חברת ניקוי שטיחים במפעל, כזו שמסוגלת לספק עבורכם תוצאה אמיתית ונקייה.

באשר לקושי הטמון בשינוע השטיח למפעל אל תדאגו, חברות ניקוי לשטיחים מספקות שינוע של איסוף והחזרה של השטיח עד לבית, כך שאתם תוכלו להזמינם ותוך שבוע ימים השטיח כבר עשוי להיות בחזרה בסלון ביתכם.

מאמר זה נכתב על ידי מאיר כהן מנכ"ל נקי מחדש חברה לניקוי ספות ושטיחים המעניקה שירותי ניקוי שטיחים במפעל ובבית הלקוח בפריסה ארצית.

מאור קדוש
מאור קדוש

השירות שלנו מתאים למגוון רחב של סביבות, מבתים פרטיים ועד למבנים מסחריים ומשרדים. הוא מושלם לכל מי שמחפש פתרון איכותי, מהיר ונוח לתחזוקת הרצפה.

צרו איתנו קשר
אודותינו

השיש ורצפות שיש הן היפות והיוקרתיות ביותר, ויש לטפל בהן בהתאם על מנת לתת להם מראה סופי מושלם! קיימות כמה וכמה דרכים לטיפול בשיש ואנחנו מתמחים בכולן!
אנחנו החברה המובילה בארץ לביצוע פוליש וליטוש! עם מעל ל15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!