הזמנת כרטיס אשראי – דברים שצריך לקחת בחשבון

האמצעי היעיל והנפוץ ביותר בעזרתו אנחנו יכולים לשלם עבור הוצאות שונות, הוא ללא ספק כרטיס אשראי. זה האמצעי בעזרתו אנחנו יכולים לשלם באופן פרונטאלי, אונליין, או טלפוני. בעזרת כרטיס אשראי אנחנו יכולים לשלם בכל חנות, מסעדה, בית קפה, אתר, מוסד ממשלתי וכיום גם אצל כל בעל מקצוע ונותן שירותים. בעזרת כרטיס אשראי אנחנו יכולים לבחור אם לבצע תשלום אחד או לחלק את ההוצאה לתשלומים.

בשביל ליהנות מכל זה, עלינו לבצע הזמנת כרטיס אשראי דרך החברה איתה אנחנו רוצים לעבוד. יש לנו מספר אופציות לבחור ביניהן, בין חברות שונות ובכל חברה, אנחנו יכולים וצריכים לבחור בין שורה של כרטיסים שיכולים לשרת אותנו. לפני שאנחנו מגיעים להחלטה עם איזו חברה ואיזה כרטיס לבחור, עלינו לבחון מספר דברים ולזהות את הצרכים שלנו בצורה נכונה.

חשוב להדגיש, בדומה למקרים אחרים בהיבטים פיננסים, אזי שגם במקרה של הזמנת כרטיס אשראי, קיים הבדל בין הצרכים האישיים לבין צרכים עסקיים. לכן, הרבה פעמים יהיה נכון להזמין מספר כרטיסים. כאלה שישרתו אותנו באופן אישי לניהול משק בית, וכאלה שישרתו את העסק שלנו בכל אספקט רלוונטי.

מה צריך לבחון לפני שמזמינים כרטיס אשראי?

עוד לפני שאנחנו ניגשים לפרטים הטכניים או הכלכליים של הזמנת כרטיס אשראי, עלינו לשאול את עצמנו שתי שאלות בסיסיות:

שאלה ראשונה, האם יש סוג כרטיס מסוים שאנחנו צריכים. למשל, האם חשוב לנו שזה יהיה כרטיס שניתן להשתמש בו בחו"ל או שמא אנחנו יכולים להסתפק בכרטיס שפעיל רק בישראל. האם ישנה חשיבות למסגרת הכרטיס ואופי ההוצאות שנוכל לבצע בו.

שאלה שנייה, האם אנחנו חפצים בכרטיס אחד או שמא חשוב לנו להחזיק מספר כרטיסי אשראי. מי שיש לו כרטיס אשראי, צריך לשאול את עצמו, האם יהיה נכון עבורו, מבחינת הוצאות והיבטים אחרים, להחזיק מספר כרטיסי אשראי ולא רק כרטיס אחד. הבחירה להזמין כרטיס נוסף, נובעת מהעובדה שהוא מספק מסגרת אשראי נוספת, מהווה גיבוי אם כרטיס אחר נאבד או בשביל לחלק את ההוצאות בכלל והוצאות גדולות בפרט במספר כרטיסים.

מעבר לשתי השאלות האלה, אזי שיש עוד מספר דברים שצריך להתייחס אליהם. לדוגמא, מה העמלות שהחברה גובה עבור החזקת כרטיס (דמי שימוש) וכן עמלות נוספות שהחברה גובה כתוצאה מביצוע עסקאות שונות.

כמו כן, יש לבדוק מה מסגרת האשראי שהחברה מציעה עבור הכרטיס, מתי מתבצעים התשלומים, והאם ניתן לדחות אותם במידת הצורך. רצוי גם לבחון אילו הטבות החברה מעניקה על כל אחד מהכרטיסים והאם הן מתאימות למה שמחפשים. ישנן חברות שמבקשות למשוך לקוחות בעזרת הטבות מסוגים שונים, דוגמא הנחות ומבצעים שיכולים להפחית באופן משמעותי הוצאות מסוימות או לייצר הזדמנויות חדשות לבילויים ופינוקים שונים.

כרטיס אשראי

מאור קדוש
מאור קדוש

השירות שלנו מתאים למגוון רחב של סביבות, מבתים פרטיים ועד למבנים מסחריים ומשרדים. הוא מושלם לכל מי שמחפש פתרון איכותי, מהיר ונוח לתחזוקת הרצפה.

צרו איתנו קשר
אודותינו

השיש ורצפות שיש הן היפות והיוקרתיות ביותר, ויש לטפל בהן בהתאם על מנת לתת להם מראה סופי מושלם! קיימות כמה וכמה דרכים לטיפול בשיש ואנחנו מתמחים בכולן!
אנחנו החברה המובילה בארץ לביצוע פוליש וליטוש! עם מעל ל15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!