האם כדאי לעשות פוליש לרצפה עצמאית?

אתם עוברים לבית חדש שעבר שיפוץ או בניה, ואתם רוצים שהוא יהיה פרפקט בכל מובן ועניין – שהבניה תהיה איכותית, שהשיפוץ ייתן מענה לצרכים לשמם התחלתם את התהליך הזה וכמובן שהדירה תהיה סופסוף מושלמת בדיוק כמו שאתם רוצים. רצפה מצוחצחת ובוהקת זה משהו שהרבה מאיתנו היו שמחים לקבל, במיוחד לאחר תהליך של שיפוצים, וכאן נשאלת השאלה, האם כדאי לבצע פוליש בצורה עצמאית או להזמין חברת ניקיון?

להזמין שירות מקצועי או לעשות את זה בעצמכם?

יש אנשים שחושבים שהם יכולים לצחצח את הרצפה ממש כמו מכונת פוליש, בכוחות עצמם, אבל זה בכלל לא פשוט כמו שזה נראה. אתם אמנם יכולים לרכוש חומרי ניקיון מיוחדים המיועדים להברקת רצפות, אבל זה אף פעם לא יהיה כמו עבודה של מכונת פוליש אמיתית. יתרה מכך, גם אם תגדילו ראש ותשכירו מכונת פוליש, התוצאה לא תהיה כמו הזמנה של שירותי פוליש מחברת פוליש מקצועית.

האם זה בכלל כדאי לעשות פוליש עצמאית?

היתרונות שלכם יכולים אמנם להיות במחיר, שכן חוץ מלקנות כמה חומרי הברקה ופוליש ביתיים ולהשכיר מכונת פוליש, אתם לא מוציאים יותר מדי כסף. אבל תחשבו על הזמן שתצטרכו להשקיע בזה – גם ללכת ולחפש חומרי הברקה בכוחות עצמכם, גם להשיג מכונת פוליש וגם לעבור על כל הבית ולהבריק את הרצפות שלו. זה תהליך שיכול לקחת אפילו ימים, לעומת חברת ניקיון שתעשה זאת במספר שעות. לא יהיה עדיף לכם פשוט להזמין חברת ניקיון שתעשה זאת במקומכם ותחסוך לכם את הכאב ראש?

בנוסף, אם אתם עושים את זה בעצמכם, אתם עלולים להסב נזק לרצפות שלכם. שימוש לא נכון במכונת הפוליש או בחומר שלא מתאים לרצפה שלכם עלול לגרום לנזק בלתי הפיך.

מה חשוב לדעת כאשר מזמינים חברת הברקה ופוליש מקצועית

אם אתם רוצים לעשות את הצעד הנכון ולדאוג שהרצפה שלכם תהיה מבריקה עד שתוכלו לראות את ההשתקפות של עצמכם דרך הרצפות, יש דרך לעשות את זה – הזמנה של חברת ניקיון ופוליש שתעשה את העבודה במקצועיות וביסודיות ותדאג להבריק את כל החדרי הבית – מטבח, סלון, חדרי שינה וכמובן חדרי שירותים ואמבטיה. החברה תעשה שימוש בחומרים איכותיים המתאימים לרצפות שלכם, והם ידאגו לשמור על בית מסודר ונקי לאחר סיום העבודה.

זה הזמן לעשות פוליש לרצפה ולהנות מאיכות חיים משופרת ובית משודרג.

מאור קדוש
מאור קדוש

השירות שלנו מתאים למגוון רחב של סביבות, מבתים פרטיים ועד למבנים מסחריים ומשרדים. הוא מושלם לכל מי שמחפש פתרון איכותי, מהיר ונוח לתחזוקת הרצפה.

צרו איתנו קשר
אודותינו

השיש ורצפות שיש הן היפות והיוקרתיות ביותר, ויש לטפל בהן בהתאם על מנת לתת להם מראה סופי מושלם! קיימות כמה וכמה דרכים לטיפול בשיש ואנחנו מתמחים בכולן!
אנחנו החברה המובילה בארץ לביצוע פוליש וליטוש! עם מעל ל15 שנות ניסיון ומאות לקוחות מרוצים.

התקשרו עכשיו!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!